یک راهنمای 5 مرحله ای یک معامله گر مبتدی برای جلوگیری از از دست دادن Binomo
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

اگرچه فرصتی برای کسب درآمد بزرگ وجود دارد ، نمی توان انکار کرد که معاملات مشتقات نیز با سطح بالایی از ریسک همراه است.

من حتی نمی خواهم آن را به قند بپردازم: هر معامله گر مبتدی در Binomo ، به خصوص در ابتدا ، مقداری پول از دست می دهد. در واقع ، اگر می خواهید بیشتر از آنچه از دست خواهید داد ، با احتیاط سرمایه گذاری کنید ، مهم است که با احتیاط به سرمایه گذاری بپردازید - و مطمئناً اگر همه اینها را از دست خواهید داد.

با این وجود ، هیچ چیز ارزش داشتن در زندگی آسان نیست و همین اصل در مورد تجارت مشتقات صدق می کند. ممکن است در ابتدا آسان نباشد ، اما باید به یاد داشته باشید که همه معامله گران موفق باید از جایی شروع کنند. هیچ معامله گر در جهان تاکنون میلیون ها نفر در اولین تجارت خود ایجاد نکرده است. بسیاری از معامله گران قبل از اینکه بتوانند اولین بازده خود را بدست آورند ، ابتدا باید ضرر و زیان را پشت سر بگذارند.

این گفت ، رفتن به کورکورانه نیز ایده خوبی نیست. به همین دلیل امروز ، هدف من کمک به نرم کردن منحنی یادگیری با ارائه نکات و ترفندها است.

آماده شیرجه رفتن هستید؟در اینجا 5 چیز اساسی که باید به عنوان یک معامله گر مبتدی بدانید آورده شده است!

5 قدم برای تجارت با موفقیت در Binomo به عنوان یک معامله گر مبتدی

این 5 مرحله برای شروع در دنیای تجارت بسیار مهم است. چه مدت طول خواهد کشید تا تمام این مراحل را با موفقیت انجام دهید بستگی به این دارد که شما به عنوان یک معامله گر چه کسی هستید ، اما به طور متوسط باید حدود 3 ماه یا بیشتر طول بکشد.

مرحله 1: یک استراتژی معاملاتی را شناسایی کنید

binomo identify trading strategy

اولین قدم شناسایی یک استراتژی معاملاتی است که می توانید در معاملات خود استفاده کنید. ترجیحاً استراتژی منتخب شما موضوعی است که قبلاً بارها مورد آزمایش و آزمایش توسط معامله گران موفق قرار گرفته است.

چرا ممکن است بپرسید؟خوب ، به عنوان یک معامله گر مبتدی ، این کار شما نیست که هنوز نوآورانه شوید. شما فقط باید آزمایش کنید که قبلاً تجربه خوبی داشته باشید. آزمایش با استراتژی ها هنگامی که شما هنوز هم نوع معامله گر هستید که اصلاً چیز زیادی نمی دانید ، یک روش مطمئن برای از دست دادن معاملات اولیه شما است.

در اینجا در Binomo ، ما راهنماها و استراتژی های زیادی داریم که می تواند به خصوص در ابتدا به شما کمک کند. یکی را پیدا کنید که متناسب با سبک تجارت شما باشد و با استفاده از آن در حساب نسخه ی نمایشی Binomo رایگان تمرین کنید.

نکته سریع: فقط موقعیت های طولانی را امتحان کنید. اینها شانس موفقیت بسیار بالاتری را نسبت به موقعیت های کوتاه مانند معاملات 1 دقیقه ای به شما می دهد.

مرحله 2: تمرین ، تمرین ، تمرین

تمرین می کند ، بنابراین آنها می گویند. مسئله این است که 100 ٪ درست است.

هنگامی که قبلاً یک استراتژی تجاری خوب ایجاد کرده اید و قبلاً حساب نسخه ی نمایشی خود را تنظیم کرده اید ، اکنون زمان آن رسیده است که مهارت های خود را در آزمون قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که تا زمانی که به حداقل 70 ٪ موفقیت رسیده اید ، تجارت را بر روی حساب نسخه ی نمایشی خود انجام دهید. این بدان معناست که برای هر 10 معامله ای که انجام می دهید ، حداقل 7 مورد از آنها باید منجر به سود شوند.

نسبت موفقیت 70 درصدی بسیار خوب است ، واقعاً ، این یک حساب عملی یا یک حساب واقعی است. 70 ٪ بدون از دست دادن بیشتر از آنچه در واقع به دست آورده اید ، به اندازه کافی برای از دست دادن برخی از آنها به شما امکان می دهد.

مرحله 3: یک حساب معاملاتی واقعی باز کنید

اگر قبلاً در معاملات خوبی سود می برید ، اکنون می توانید تجارت را با یک حساب Binomo واقعی شروع کنید.

اکنون ، بیش از آنچه که از دست می دهید بیش از حد اعتماد به نفس نکنید و سرمایه گذاری کنید! یک مبلغ خوب و کم برای یک معامله گر مبتدی ، مثلاً 10 دلار مناسب خواهد بود. این به اندازه کافی بالا است که بتوانید با آن کاری انجام دهید ، اما هنوز هم به اندازه کافی کم است که در صورت پایان دادن به معاملات شما ، آن را از دست نخواهید داد.

نکته ای که باید در خاطر داشته باشید این است که اگرچه هدف اصلی شما ، در دراز مدت ، درآمدزایی است ، اما نباید در ابتدا اولویت شما باشد. اولویت بندی یادگیری در مورد تجارت اول و یادگیری نحوه مدیریت پول خود به خوبی. اگر می توانید این دو کار را انجام دهید ، این تنها زمانی است که می توانید در مورد پول فکر کنید.

مرحله 4: سود هدف را تعیین کنید

فکر می کنید آن دو چیز را پایین آورده اید؟

اگر پاسخ شما یک "بله" بسیار جالب است ، مرحله بعدی تعیین سود هدف خواهد بود. این به سادگی به مبلغ یا درصد پولی که می خواهید از بازار سود ببرید اشاره دارد. حتی می توانید مشخص کنید که آیا می خواهید روزانه ، هفتگی یا ماهانه به آن هدف برسید. به طور معمول ، هرچه دوره کوتاه تر باشد ، تحقق سود هدف شما سخت تر خواهد بود.

اگر از قبل به سود هدف خود رسیده اید ، با متوقف کردن همه معاملات برای هفته ، بیش از حد حریص خودداری کنید. فرض کنید هدف شما هفتگی 100 دلار است. اگر قبلاً به این مبلغ رسیده اید ، خود را آموزش دهید تا به اندازه کافی نظم و انضباط داشته باشید که برای بقیه هفته تجارت نکنید. از این گذشته ، شما قبلاً به هدف خود رسیده اید. سرمایه گذاری بیشتر در تلاش برای رسیدن به آن هدف ، صرفاً حرص و آز در این مرحله است. و این یک تجارت بزرگ نیست.

مرحله 5: معاملات کمتری را وارد کنید

آخرین و کمترین چیز ، شما باید قصد داشته باشید که کمتر معاملات را وارد کنید.

به عنوان یک معامله گر مبتدی ، شما نباید خیلی هیجان زده باشید که معاملات را در اینجا و آنجا انجام دهید. به یاد داشته باشید ، اگرچه ورود به معاملات بیشتر فرصت های بیشتری برای سودآوری در اختیار شما قرار می دهد ، اما خطر از دست دادن پول را نیز افزایش می دهد. اگر تازه شروع به کار کنید ، فقط دو یا سه معاملات در روز باید خوب باشد.

راهنمای ساده سازی پول برای یک معامله گر مبتدی در Binomo

binomo target profit

تمام مهارت های لازم را بیاموزید

مهارت های مختلفی وجود دارد که اگر می خواهید از طریق معاملات مشتقات درآمد کسب کنید ، باید یاد بگیرید. در واقع ، من به جرات می گویم که سه مهارت وجود دارد که شما باید به عنوان یک معامله گر مبتدی در اولویت قرار دهید.

  1. دانش تجارتاین اولین و مهمترین مهارتی است که اگر می خواهید تجارت پول کسب کنید ، باید یاد بگیرید. مدتی را صرف یادگیری نحوه خواندن نمودارها ، نحوه استفاده از شاخص ها و نحوه درک بازارها برای یک حرفه تجاری موفق تر کنید.
  2. مدیریت احساسات. اگر می خواهید مدت طولانی تجارت را ادامه دهید ، باید بدانید که چگونه احساسات خود را به درستی مدیریت کنید. اگر همیشه اجازه می دهید احساسات خود بهترین نتیجه را از شما بدست آورد ، نمی توانید تصمیمات منطقی بگیرید. شما همچنین خطر ابتلا به خسارات بیشتر در این روند را دارید.
  3. مدیریت مالی. حتی اگر به تجارت سودآور بپردازید ، اگر نمی دانید چگونه پول خود را مدیریت کنید ، هنوز نمی توانید یک معامله گر موفق شوید. ناگفته نماند ، تجارت روشی بسیار پرخطر برای کسب درآمد است ، بنابراین برای بسیاری از معامله گران ، حتی پایدار نیست. حتماً در حین انجام معاملات از مانده حساب خود محافظت کنید تا اطمینان حاصل شود که تجارت برای شما پایدار است.

نحوه افزایش میزان موفقیت خود را تمرین کنید

نکته ای که من می توانم به هر معامله گر مبتدی در آنجا ارائه دهم ، آنچه ما قاعده آن ها می نامیم.

قانون آنهایی که شما فقط باید یک ابزار را در یک بازه زمانی خاص ، با یک مقدار از پیش تعیین شده ، با استفاده از یک استراتژی ساده تجارت کنید. هدف از این قانون ساده سازی روند معاملات برای شما است تا بتوانید بر انجام معاملات سودآور تمرکز کنید.

هنگام تمرین این ترفند آسان برای افزایش نرخ موفقیت ، اطمینان حاصل کنید که چندین معامله را به طور همزمان وارد نمی کنید یا مبلغ تجارت را افزایش نمی دهید. همچنین ، اگر قبلاً یک استراتژی سودآور را اجرا کرده اید ، اکنون زمان خوبی برای تغییر استراتژی ها نیست.

در اینجا یک نمونه در دنیای واقعی با استفاده از پلتفرم Binomo آورده شده است.

تصویر زیر نمودار من را هنگام معامله با جفت ارز EUR/USD در فواصل 1 دقیقه ای نشان می دهد. تنها استراتژی معاملاتی که من دارم این است که به محض اینکه قیمت ها خط مقاومت را بشکنند ، بلافاصله بر اساس نوع نوار پین ، موقعیت جدیدی را وارد می کنم.

binomo rule of ones

من از قانون آنهایی برای ایجاد تجارت سودآور استفاده کردم.

وقتی سرانجام نوار پین صعودی توسعه یافت ، می دانستم که زمان ورود به موقعیت خرید است. می بینید که این تصمیم صحیح بود زیرا روند ادامه از آنجا ادامه داشت.

بسته به فواصل ، و تا حدی ، شانس ، من می توانستم دیر یا دیرتر از نحوه وقوع تصویر ، تجارت سودآور انجام دهم. با این وجود ، صبر یک چیز است که شما همیشه باید هنگام تجارت داشته باشید ، به خصوص به عنوان یک معامله گر مبتدی. در حقیقت ، بیشتر وقت شما فقط در انتظار نقطه ورود مناسب به تجارت ، سیگنال های مناسب ، شاخص های مناسب صرف می شود. با صبر و شکیبایی یک مقدس ، میزان موفقیت شما می تواند از طریق تمرین به میزان قابل توجهی بهبود یابد.

راستش ، دشمن واقعی هنگام تجارت بازارها نیست - این شما هستید. شما تنها کسی هستید که باید نگران آن باشید. هنگامی که شما تجارت می کنید ، شانس ایجاد احساسات منفی مانند ترس ، عصبانیت و بدتر از همه ، حرص و آز ، بسیار زیاد می شود. این وظیفه شماست و شما تنها این است که احساسات خود را تحت کنترل خود نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که همیشه به صورت عینی تجارت می کنید ، هرگز از نظر عاطفی.

فقط با 10 دلار تجارت در Binomo را شروع کنید

binomo beginner trader $10 starting investment

هیچ کس با هدف از دست دادن پول شروع به تجارت نمی کند. نه ، البته نه ، این پوچ است. واقعیت این است که هر معامله گر مبتدی در آنجا با هدف کسب درآمد زیادی در زمان کم نیز شروع می شود.

اما می دانید چه چیزی بدتر از یک معامله گر مبتدی است که نمی داند چگونه تجارت کند؟یک معامله گر مبتدی که نمی داند چگونه تجارت کند اما در حال حاضر پول قابل توجهی دارد. به این دلیل است که آنها نوعی معامله گران هستند که در ابتدا تمایل به سرمایه گذاری بیش از حد دارند. متأسفانه ، آنها همچنین تمایل دارند که چیزهای زیادی را از دست بدهند ، زیرا بدون تمرین کافی و دانش کافی در تجارت ، تمام این صندوق ها به معنای یک چیز نیستند.

از آنجا که شما فقط یک معامله گر مبتدی هستید ، توصیه می کنم فقط با 10 دلار در حساب Binomo خود شروع کنید. درست است: 10 دلار. ممکن است برای شما خیلی به نظر نرسد ، اما در واقع ، این تمام نکته آن است. به آن فکر کنیداگر نمی توانید در حال حاضر 100 دلار از دست بدهید ، پس چرا در جهان 100 دلار سرمایه گذاری خواهید کرد؟10 دلار مبلغ بسیار کوچکتر و خوشایند تری برای از دست دادن قیمت تجربه است. با سرمایه گذاری تنها 10 دلار ، اگر در نهایت این همه را از دست بدهید ، پشیمان نخواهید شد.

البته این بدان معنا نیست که شما فقط باید 10 دلار در حساب خود داشته باشید. هنگامی که یاد گرفتید که چگونه با موفقیت 1 دلار معاملات و محافظت از صندوق 10 دلاری خود را با موفقیت انجام دهید ، این زمان است که باید بیشتر اضافه کنید ، ترجیحاً چند دلار در هر زمان. شما حتی می توانید سود خود را دوباره سرمایه گذاری کرده و از سود مرکب کسب کنید. اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، حتما از ابزار ماشین حساب سود رایگان ما استفاده کنید تا مشخص کنید که چقدر سود را به دست خواهید آورد!

طرحی با اهداف تجاری خاص ایجاد کنید

binomo beginner trader plan

هنگامی که در نهایت یاد گرفتید که چگونه معاملات موفق را انجام دهید و چگونه می توانید پول را در حساب خود مدیریت کنید ، می توانید شروع به تبدیل معاملات مشتقات به تجارت خود کنید. مانند هر مشاغل دیگری که در آنجا وجود دارد ، شما برای یک دوره زمانی خاص به یک برنامه مشخص با تمام اهداف تجاری خاص خود نیاز دارید. این بسته به ترجیحات شخصی شما می تواند ماهانه یا هفتگی باشد.

اگر مطمئن نیستید که چگونه با اهداف واقع بینانه روبرو شوید ، یک نکته آسان در اینجا وجود دارد: به تاریخچه تجارت گذشته خود نگاهی بیندازید. اگر هفته ای حدود 500 دلار با معامله 100 دلار درآمد داشته اید ، انتظار می رود که درآمد شما در یک هفته دو برابر شود بدون اینکه مبلغ سرمایه گذاری خود را تنظیم کنید. هدف واقعی تر این است که با معامله 200 دلار در این مورد ، در هفته 1000 دلار درآمد کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مقاله ما در مورد درآمدزایی هفتگی در Binomo بررسی کنید!

به یاد داشته باشید ، هدف شما در اینجا به عنوان یک معامله گر مبتدی هر هفته تجارت بیشتری انجام نمی دهد. در واقع ، این برعکس است: هدف شما این است که با هرچه بیشتر معاملات ممکن بیشترین درآمد را کسب کنید. و با انجام تمام مراحل ذکر شده در این مقاله ، من کاملاً مطمئن هستم که به زودی به آنجا خواهید رسید.




:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: